Welkom! - Reisverslag uit Venlo, Nederland van Michelle Cremers - WaarBenJij.nu Welkom! - Reisverslag uit Venlo, Nederland van Michelle Cremers - WaarBenJij.nu

Welkom!

Blijf op de hoogte en volg Michelle

28 December 2013 | Nederland, Venlo


Hallo en welkom op mijn blog!

Over een maand is het zover: dan ga ik backpacken in Australië en Nieuw-Zeeland! Een ontzettend grote stap voor mij, waar ik veel van zal leren.

Ik ga werken en reizen in Australië, het land van de Aboriginals en de relaxte ‘no worries’ mentaliteit. Ook wil ik graag naar Nieuw-Zeeland, waar ik meer te weten kom over de Maori en zal genieten van mooie landschappen.

Via deze blog kunnen jullie mij volgen. Ik zal hier regelmatig reisverslagen schrijven over alles wat ik meemaak. Houd deze site dus goed in de gaten! En laat vooral reacties achter, vind ik leuk! :)

Op dit moment ben ik bezig met de laatste voorbereidingen:
Heb me aangemeld voor de groepsreis via Travel Active, veel papierwerk ingevuld, bankzaken geregeld, visum aangevraagd, verzekering afgesloten, backpack gekocht, de lonely planet doorgebladerd... Nu alleen nog kopieën maken van belangrijke documenten en mijn afscheidsfeest regelen!

Hoelang ik precíes wegblijf weet ik niet. Ik kan met mijn visum maximaal 1 jaar wegblijven. Het kan dus zijn dat ik 3 maanden, een half jaar, 8 maanden of toch echt 1 jaar wegblijf.
Maar dat is ook juist zo leuk aan backpacken: niks staat vast. Niks moet, alles mag. Niet teveel plannen, just go with the flow.

We zullen zien wat er op mijn pad komt. Een ding is zeker: ik heb er héél veel zin in!

Alvast veel leesplezier en tot blogs,

Michelle


~ The world is a book, and those who do not travel read only one page ~


Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Michelle

Actief sinds 22 Sept. 2013
Verslag gelezen: 319
Totaal aantal bezoekers 48402

Voorgaande reizen:

28 Januari 2014 - 29 Januari 2015

Backpacken Australië!

Landen bezocht: