Nog maar 1 week & de spanning stijgt! - Reisverslag uit Venlo, Nederland van Michelle Cremers - WaarBenJij.nu Nog maar 1 week & de spanning stijgt! - Reisverslag uit Venlo, Nederland van Michelle Cremers - WaarBenJij.nu

Nog maar 1 week & de spanning stijgt!

Blijf op de hoogte en volg Michelle

21 Januari 2014 | Nederland, Venlo


Hoi lieve iedereen,

Nog maar 1 weekje te gaan! Volgende week dinsdag vertrek ik dan eindelijk naar Australië!

Zoals de titel al zegt; de spanning stijgt. En niet alleen bij mij.
Ik heb er heel veel zin in hoor, maar soms denk ik; ‘Waarom wou ik ook al weer weg? Wat nou als het allemaal zwaar tegen valt? Wat als werk zoeken niet lukt? Wat als ik super erge heimwee krijg?’
Ook het alleen zijn, omgaan met geld, dingen regelen zoals vervoer, wat eet ik vanavond, waar slaap ik vanavond, niet weten wanneer ik terug zal komen...
Ja, het valt allemaal niet mee. En afscheid nemen blijft kut.

Ik heb echt een beetje het ‘waar-ben-ik-aan-begonnen-gevoel’, maar ik weet dat ik er een heleboel moois voor terug krijg. Angsten overwinnen, daar gaat het om. En natuurlijk ik weet dat er een heleboel mensen achter mij staan, die met me meeleven, me door moeilijke periodes slepen, die er altijd voor me zullen zijn en waar ik dankbaar voor ben.

Ik hoop dat jullie me blijven volgen en ik hoop ook dat ik, mede door deze blog, jullie kan inspireren om je hart te volgen en je dromen waar te maken. Je leeft tenslotte maar één keer.


Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didn't do than by the ones you did do. So throw off the bowlines. Sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover.


Liefs,

Michelle

  • 21 Januari 2014 - 14:29

    Dagmar:

    Lieve Sjel,

    Wat kun het het allemaal mooi zeggen wat je denkt en voelt! Wat was ik graag in je rugzak gekropen en stiekum meegegaan!! Maar ik weet dat dit niet kan en het zou ook niet goed zijn dat weet ik ook wel, maar mijn moederhart speelt nu wel parten. Het wordt nu voor mij ook steeds moeilijker om je los te laten, je weet het zelf wel: slapeloze nachten, hoofdpijn, enz.
    Maar ik wil het je zeker niet tegen maken, het is weer een fase waar je als moeder weer doorheen moet. Ik weet ook zeker dat het je allemaal gaat lukken in Australië, met ups en downs, maar je wordt er sterker van. en je zult een onvergetelijke tijd meemaken, en ik gun het je ook allemaal zo ontzettend meid!!! Grijp die kans ook met beide handen aan en geniet, geniet, geniet!!! We slaan ons er wel doorheen, en..... Lang leve skype!!!
    Love you forevet!!!

    Liefs, mamma xxxxxxxx

  • 21 Januari 2014 - 18:49

    Anja:

    Hoi Michelle,
    Wat leuk om te lezen dat je een reis weblog bij gaat houden, ik ga je zeker volgen! Ik ben heel erg benieuwd hoe deze reis je gaat bevallen, en of het je zal brengen waar je op hoopt. Maar eigenlijk weet ik dat wel zeker, ik denk zelfs dat het je nog veel meer zal gaan brengen dan wat je nu hoopt. Want hoe kun je dat beter gaan ervaren en beleven, als je uit je vertrouwde wereldje durft te stappen, en je daarmee los durft te maken van alles wat je hier aan zekerheden hebt. het zal zeker niet meevallen om a.s dinsdag van iedereen die je lief is afscheid te nemen, en te weten dat je ze een jaar niet meer zult zien (zien wel natuurlijk maar niet fysiek) de weg naar australié zal lang zijn, en het zal er een zijn met momenten van grote onzekerheden en twijfels, of je wel de goede keuze hebt gemaakt. Maar ik denk Michelle, als je dat gevoel lost hebt kunnen laten tijdens die lange vliegreis, en je open gaat staan voor alle nieuwe indrukken en ervaringen, dat je een top tijd tegemoet gaat, die niemand je ooit nog af zal kunnen nemen. En wat zul je op het einde van dat jaar een grote rugzak met onuitwisbare herinneringen mee naar Nederland nemen. Michelle...suc6 de laatste week, en een super reis toegewenst! Lieve groetjes Anja

  • 22 Januari 2014 - 16:26

    Michelle Cremers:

    Dankjewel mamma, ik hou ook van jou ❤

    En Anja, wat mooi gezegd, bedankt!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Michelle

Actief sinds 22 Sept. 2013
Verslag gelezen: 427
Totaal aantal bezoekers 48399

Voorgaande reizen:

28 Januari 2014 - 29 Januari 2015

Backpacken Australië!

Landen bezocht: