Bijnaaaaa! - Reisverslag uit Venlo, Nederland van Michelle Cremers - WaarBenJij.nu Bijnaaaaa! - Reisverslag uit Venlo, Nederland van Michelle Cremers - WaarBenJij.nu

Bijnaaaaa!

Blijf op de hoogte en volg Michelle

27 Januari 2014 | Nederland, Venlo


Hallo iedereen,

Wat was dit een stressvolle week... Maar dat hoort erbij denk ik maar.
M'n backpacks zijn ingepakt, het past allemaal net!

Nog even afscheid nemen van nog wat mensen en dan voor de laatste keer in m'n eigen vertrouwde bedje slapen..

Morgenvroeg vertrekken we rond half 9 richting Schiphol.

Ik heb een hele lange reis voor de boeg, waar ik een beetje tegen op zie.
Voor diegene die mijn reisschema willen weten, dit is ‘m:

Morgen (28 januari) vlieg ik om 14.40 naar Dubai. Hier zal ik om 00.15 aankomen.
Dan is het even wachten en om 03.15 vertrekt de volgende vlucht naar Singapore.
Op 29 jan om 14.40 kom ik aan in Singapore en daar hebben we een overnachting en een stadstour.
30 januari, om 22.20 zal de laatste vlucht zijn en om 09.15 (31 jan) zal ik dan eindelijk aankomen in Sydney!

Ben heel benieuwd hoe het allemaal gaat lopen, maar gelukkig gaan er wat mensen mee die precies in hetzelfde schuitje zitten. Kunnen we wat steun zoeken bij mekaar.

Ik wil nog even zeggen dat ik het heel leuk vond om iedereen te zien op de Suprise Party. Bedankt voor alle lieve woorden en cadeautjes.

Vergeet me niet te volgen via deze site! Het volgende verslag zal vanuit Singapore of Sydney zijn!

Bedankt voor alles, ik ga jullie missen ❤


Liefs,

Michelle

  • 27 Januari 2014 - 20:14

    Jackie Wolters:

    Lief buurmeisje,

    Voorlopig het laatste nachtje in de Planetenstraat en dan eindelijk, is het zover...........ga stap voor stap dan is het allemaal te overzien!
    Wel saai dat ik niet meer naar je kan zwaaien en het felle licht in je slaapkamer niet meer zie branden (ha ha) maaaar we gaan bloggen.....:)

    Voor nu wensen wij je eerst een hele goede reis en " we keep in touch"
    dikke knuffel Nikki, Jan & Jackie

  • 27 Januari 2014 - 21:15

    Dagmar:

    Yeah Michelle, go for it!, nu geen sentimenteel berichtje meer, hebben we nu wel genoeg gehad! Ik verheug me erop om met jou te skypen en je verhalen te horen! Samen met oma en Daf skypen is lachen! Maar over een paar maandjes gaat Daf ook, maar daar wil ik nu nog niet aan denken... Tot het volgende verslagje
    Dikke vette kus van mamma xxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Michelle

Actief sinds 22 Sept. 2013
Verslag gelezen: 538
Totaal aantal bezoekers 48521

Voorgaande reizen:

28 Januari 2014 - 29 Januari 2015

Backpacken Australië!

Landen bezocht: